Hai sa scriem cu „k” sa fim „Cool”!

Tot pierzandu-mi vremea de atatia ani pe internetul asta am dat peste o gramada, dar o gramada, dar nu chiar asa ci enorm de multi agramati, care nu stiu unde se pune cratima, sa nu mai vorbim de virgula sau alte semne de punctuatie.

De ce? Cine ma poate lamuri?

Pe vremea mea, adica in urma cu doar cativa ani cand am absolvit liceul, se facea carte. Toti colegii/colegele mele stiau sa scrie corect din punct de vedere gramatical, nimeni nu folosea „k, q, 4” si alte caractere in loc de cuvinte.

Ma zgarie pe cerebel la propriu cand cand vad asemenea specimene pentru care DEX-ul e probabil un joc nou aparut pe torrente…

Acest articol a fost publicat în De toate pentru toNti și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

