Cu jurnalistii la vorbitor

Noua ordonanta de urgenta a CSAT se leaga in mod direct de libertatea presei incalcand astfel drepturile constitutionale pentru care noi, parintii nostri, copiii nostri, nepotii nostri si asa mai departe am luptat din greu in urma cu 20 de ani, dar se pare ca lupta a  fost in zadar. Pacat de eroii cazuti si de suferinta familiilor acestora.

La ce se refera mai exact noua „lege”? Sa spunem ca eu sunt redactor la EVZ, care se afla desigur pe profit si nu pupa-n nicio gaura pe nimeni ale carui culori de fundal sunt portocalii.

Bun, si eu cum sunt un jurnalist „deontolog” mi se pune pata sa ma leg de cucoana Udrea sau mai rau, de carmaciul sef, si sa-i fac in fel si chip, pastrand desigur o oarecare decenta in limbaj, astfel incat sa poata citi chiar si copiii. Si asa cum scriam eu si aruncam cu epitete si hiperbole in stanga si-n dreapta, hop ma trezesc cu o citatie, sau mai rau, cu mascatii peste mine, cum ca nu am niciun fel de proba pentru ceea ce am scris. Pai, stai asa! Ce probe imi trebuie ca sa scriu? Sunt cumva in instanta unde se judeca fondul? Nu! Daca nu-i convine ce am scris ma da in judecata si acolo ii voi prezenta probele, iar  daca nu le am voi plati despagubiri si voi decadea in ochii cititorilor mei, riscandu-mi totodata cariera jurnalistica.

Asta e tara in care traim, o tara in care un interlop care iese din puscarie pe un cal, cu porumbei, in aplauzele trecatorilor. Tara in  care o manea este imn prezidential pentru campania electorala. Tara in care o duduie care nu stie nici macar sa vorbeasca ajunge Europarlamentar. Tara in care daca esti prieten cu ministrul Turismului si al Dezvoltarii Regionale ajungi sa iei un salariu de cateva sute de milioane de lei vechi pe luna, pe langa contractele clasice cu statul de multe milioane de euro. Tara in care ministrul educatiei rade ca PROSTUL la o simpla intrebare. Tara in care Blaga ne minte ca nu stie nimic despre afacerile „ginerelui”. Tara in care Berceanu are tupeul sa numeasca sindicalistii si pensionarii aflati in sala de plen in timpul votarii motiunii „aplaudaci”. Mai continui?

Dar presa „denigreaza” intr-un mod inimaginabil in viziunea „alesilor” lor, pentru ca nu sunt ai mei, sunt ai lor, ai vostri si, daca lucrurile merg la fel in continuare, al urmasilor, urmasilor vostri…

Sper doar sa se mareasca orele  de vizita la penitenciare iar pachetele sa ajunga la destinatar, pentru toate celelalte exista, cum spunea si reclama, MasterCard.

Acest articol a fost publicat în Anti PD-L și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

