10 lucruri pe care sa nu le spui cand esti prins cu amanta

1. Trebuie sa recunosti, arata mai bine decat tine, macar nu te insel cu vreo stramba.

2. Dadeam cu aspiratorul si m-am impiedicat de fir…

3. Ce cauti acasa la ora asta?

4. Te bagi?

5. Stai linistita, mi-a marit seful salariul si acum imi permit sa o platesc!

6. Fa-mi o cafea, vin si eu imediat.

7. Mi-a spus ca stiai deja si esti de acord…

8. Se misca muuuuuult mai bine decat tine!

9. Uite, asa arata o femeie!

10. Mai lasa-ma un minut, te rog!

Acest articol a fost publicat în De toate pentru toNti și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

