Ce-ti doresc eu tie, dulce… colonie

Titlul pare bineinteles nerealist dar cel putin din punctul meu de vedere, si probabil al multora ca mine, pare solutia ideala intr-o tara rapusa de lipsa locurilor de munca, de taxe mult prea multe si mult prea ridicate, de un TVA care este cel mai mare din UE, de batrani care dupa o viata de cotizatii catre stat ajung sa cerseasca nemaiputand fi ajutati nici macar de copiii lor, care sunt nevoiti sa renunte la a avea proprii lor copii din motivele binecunoscute.

Ce-ti mai doresc eu tie, dulce colonie? Pai ar fi multe, mult prea multe pentru a fi scrise, daramite citite. Ti-as mai dori sa aplici justitia in mod egal pentru toti, sa aplici de asemenea legea in acelasi mod egal, ti-as mai dori sa faci o vraja prin care nimeni din aceasta tara sa nu mai poata minti si nu in ultimul rand te-as ruga sa-i inveti pe alesii nostri sa numere corect.

Eu iti mai doresc tie, dulce colonie, sa opresti furturile din banii publici prin contractele ilicite cu statul, iti mai doresc sa faci termenul de „spaga” sa dispara si iti mai doresc sa opresti programul de reasfaltare a unor drumuri in valoare de 4 miliarde de euro, ce urmeaza a fi demarat printr-un minister inventat doar pentru ca tovarasa Udrea sa aibe o ocupatie.

Fa o minune, da-te de 3 ori peste cap si arunca piatra magica peste umar ca in urma banilor imprumutati de la FMI sa reinvestesti in productie si scoate-le alesilor din cap impozitarea pensiilor, reducerea indemnizatiei pentru crestere a copilului, modifica acea cota unica cu una progresiva, scade TVA-ul din nou la 19% si da-le inapoi bugetarilor cei 25% din salariu, calculati la zi comparativ cu inflatia. Investeste in sistemul sanitar, in invatamant, in infrastructura si ai sa vezi, dulce colonie, cum vei redeveni acea dulce Romanie.

Mandru ca sunt roman? Mi-e rusine ca sunt roman asa cum imi este rusine ca sunt compatriot cu peste 5 milioane de romani care au votat, pacaliti de o galeata si un kilogram de zahar, de un magician care a facut ca flota tarii sa dispara miraculos. Asa cum a facut si ca fiica cea mare sa devina milionara in euro iar cea mica sa se chinuie sa lege 2 cuvine intr-un Parlament pe care in mod sigur nu-l intelege.

Fa toate astea, dulce colonie, inainte de a fi prea tarziu!

Sa-i fie tarana usoara, pentru ca un „La multi ani” nu se cuvine! Romania e moarta de 6 ani!

Acest articol a fost publicat în Anti PD-L, De toate pentru toNti și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Ce-ti doresc eu tie, dulce… colonie

  1. Angelescu Andrei spune:

    n-ai idee Cristiane cata dreptate ai si cate p**e-n morţii lor(ştii şi tu) îmi bag eu în fiecare zi pe strada, in trafic…oriunde frate…Din moment ce 85% dintre ei au spus ca-i bine-n tara asta si ca n-ar părăsi-o pt nimic in lume….cum morţii mei sa-i halesc??? Si sa nu vreau sa-i împuşc???Sunt conştient ca sunt pasibil de puşcărie si chiar as face câţiva ani însă nu stiu cat va mai dura pana-l mierlesc pe vreunul…Problema e ca pe lângă ala unu mai sunt încă cel puţin 16 milioane…Deci ce cacat sa facem????CA NU MAI POT, SA MOR!!!

  2. Angelescu Andrei spune:

    apropos…cat de curand cred ca-mi cad in mana jigodiile alea care ridica masini…insa mai vorbim la telefon despre toti cretinii din tara asta…ca ma doare mana si nu mi-a placut niciodata sa scriu pe mess(primul pc mi l-a adus tata in ’92) precum taranu’ de oras….care-si salta guleru’ prin ITB!!!

Lasă un răspuns

