Draga Mos Craciun,

Iti scriu aceasta scrisoare cu toate ca stiu ca tu nu existi, dar i-am promis lu’ ala micu’ o bicicleta noua si nu stiu cum sa fac rost de ea. Nu am bani, Mosule, nu e vina mea ca mi-a disparut portofelul imediat dupa ce am luat avansul pentru sarbatori.

M-am trezit intr-un pat murdar dintr-o casa straina, nu stiu ce s-a intamplat exact dar langa mine era un tigan care ma injura de mama focului si imi spunea ca mi-a expirat timpul de vreo 8 ore si daca nu plec imediat imi va cresta numele lui pe frunte cu briceagul pe care-l tot flutura. Ei, ce timp, ma intreb eu uitandu-ma mirat spre femeia care statea in dreptul usii plina de boratura pe haine si cu rujul intins pe fata?

Am incercat sa ma ridic si, brusc, m-a lovit o durere de cap amestecata cu o ameteala de zile mari si n-am mai putut sa ma abtin, m-am indreptat spre tiganul ala mic si am borat pe pantofii lui cu cioc de rata. Abia atunci am realizat ca boratura de pe hainele femeii seamana izbitor de bine cu cea de pe pantofii bine dati cu lac si mi-am adus aminte ca femeia aceea a profitat de mine cu o seara in urma si mi-a soptit la ureche ca in schimbul a 20 de lei imi va face anumite chestii cu limba, intr-o zona a corpului meu pe care o spal doar duminica sa nu vina intretinerea mult.

Asa am ramas fara 20 de lei, Mosule, portofelul cred ca l-am pierdut pe strada, si, acum trebuie sa ma imprumut iar de la Nelu sa le pot pune copiilor pe masa de Craciun macar vreo 20 de litri de tuica. De porc nu se pune problema, am renuntat la carne inca de cand era Nastase prim-ministru dar am incredere ca domnul Traian Basescu ne va face sa traim bine! Dumnealui e pentru Romania, asa cum spune si maneaua pe care dansa nevasta-mea anu’ trecut cu vecinu’ de la 4 atunci cand m-a trimis sa mai aduc niste tuica de la tara. Dar eu nu am crezut-o, Mosule, stiam ce e in capul lui Fanel, vecinul, vroia sa plec mai repede ca sa-mi bea si vinul!

Partea mai putin placuta, Mosule, e ca nu imi amintesc daca acea femeie mi-a facut niste chestii cu limba care sa merite cei 20 de lei pe care i-am dat. Imi pare rau, Mosule, dar voi incheia aici, a venit soacra-mea in vizita si trebuie sa-i tai unghiile de la picioare, e bolnava, saraca, si n-are cine s-o ingrijeasca, nevasta-mea e ocupata cu casa si sora ei e obosita, iese des in oras numai cu oameni bogati si n-are timp liber decat sa doarma.

Sper sa-mi asculti rugamintea, Mosule, si sa ii aduci lu’ ala micu’ bicicleta aia rosie pe care a vazut-o in magazin la Obor. Nu e vina mea ca mi-am pierdut portofelul…

Acest articol a fost publicat în De toate pentru toNti și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

